Bursa Escort

İlan vermek için arayın
Samet :

İlan vermek için arayın
Samet :

Bursa Escort Severlerden Sitemize Gelen Mesajlar


Merhaba ben Ersin 28 yaşındayım bursa bay kuaförü işletiyorum. Görüklede Charisma Berber kendimi ifşa etmekten çekinmiyorum neden derseniz. Kadın düşkünlüğüm herkes tarafından biliniyor. Kimden neyi saklayacağım ki. . . vurdurmuyorum ya sonuçta hahaha. . .

Her neyse standart fak badi dediğimiz kız arkadaşlarım vardı. sürekli sürekli 3 yıldır görüştüğüm falan. sıkıldım cidden onlardan. biraz farklılık arayışına girdim. google bursa escort yazdım çıkan bir kaç siteye girdim kimi arasam telefonda parayı şu hesaba yatır sonra ara beni diyordu. İnanmadım haliyle. www.idnbursa.com diye bir siteye girdim. Görükle escort kategorisinde böyle çıtır escort bilmem kim yazan birisine tıkladım son olsun buda şansımı deneyeyim dedim. aradım meşgule attı.

  • Neyse dedim şans. bizim kıçı kırıklarda devam artık dedim. facebookda takılırken telefonum çaldı bilmediğim bir numara. merhaba ben Sibel mi dedi bişey dedi beni aramışsınız dedi. en son aradığım görükle escorttu arayan sanırım. dedim ki yarın müsaitseniz görüşelim mi. tabi hiç umudum yok buda para isteyecek suratına kapatacağım diye rahat rahat konuşuyorum. tabi dedi akşam 21.00 dan sonra müsaitim görüşebiliriz dedi. . . Yalnız Evlere gelmiyorum görüşmeleri kendi evimde yapıyorum dediğinde. bir apışıp kaldım ne diyeceğimi bilemedim. o- olur dedim adresini aldım ertesi gün gittim ve hiç yaşayamadığım fantazilerimi çıtır bir görükle escort ile yaşadım sizlerede şiddetle tavsiye ederim.

    Altıparmak Escort 

 

Merhaba Ben Altıparmaktan Sinan. uludağ üniversitesinde son sınıf okuyorum. Kadınlara zaaf denebilecek kadar bir düşkünlüğüm var. ilk okulda salak gibiydim sırf abilerimden duyduğum şu üniversiteli bebeler iyi kadın götürüyor lafı yüzünden üniversite okudum siz düşünün artık :). . .

Herneyse üniversitede yapmadım yatmadım değil haliyle. bir sürü manita götürüyorum. o ayrı birşey lakin geçenlerde şuan yorum yapmakta olduğum sitede bir yorum okudum. diyordu ki ; “ne kadar yaşayamadığım fantazi varsa bana yaşattığın için teşekkür ederim ecrin” nasıl dedim bir insanın yaşayamadığı ne gibi fantazileri olur diyip geçtim. sonra merak edip o ilan sahibi ecrini aradım. ilanında başlık Altıparmak Sınırsız Escorttu.

Telefonu açtı alo dedi. Dedim ki pardon birşey soracağım. Bu partnerlerinize ne yaşatıyorsunuzda. sizden böyle ballandıra ballandıra bahsediyorlar dedim. Gülerek anlatılmaz yaşanır dedi. Yaşayalım o halde dedim Randevu almanız gerekli dedi 🙂 . . kendine güveniyorduda. vardı demekki bi bildiği 2 gün sonrasına randevu aldım ve benim evimde buluştuk Analsa Anal Fetişse Fetiş.

Resmen kadın aklımı başımdan beni benden aldı. o gece kaç defa orgazm olduğumu bilmiyorum. o zaman anladım Altıparmak escort dediğimiz kadınların ne kadar sonsuz hünerleri olduğunu sizlerede şiddetle tavsiye ederim..
-Ünili Sinan

 

  • Nilüfer Escort

Selam beyler bayanlar ben baran diyarbakırlıyım bursaya 2 sene önce geldim buralarda kimle tanışsam sen yakışıklı değilsin ama sempatiksin diyorlar. çok sempatik olduğum için sanırım hiç sevgili bulamadım kendime. bir süre sonra asosyal oldum 🙂 gündüz işe gidiyordum akşam işten gelip feysde tiwitırda takılıyordum..

Bir gün porno izlerken www.24-7escort.com diye bir site açıldı kendiliğinden. Ve kendi semtimin adını görüp heyecanlandım. Nilüfer escort yazıyordu. lan dedim pahalıdır. ne işim olur otur evinde 31 ini çek 😀 sonrada dedim ki lan yarın haftalık alıcam 2 sene olmuş sikişmiyorum ne kaybederim dedim ve aradım birisini. ertesi akşama randevu alıp gittim. ne pişmanlık yaşadım ne başka birşey 😀 iyi ki vermişim o 150 tl yi sizlerde çekinmeyin ne olur ne yaparım kaç param gider diye. para sikinizin keyfinden mühim mi lan sanki 🙂
Teşekkürler www.idnbursa.com iyi ki varsınız

İlan Gösterim Sayısı : 7122 Görüntülenme
İlan Başlangıç Tarihi : 13 Ekim 2016

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
lan vermek iin arayn
Samet :
mersin escort | bursa escort| bursa escort